Reklama wielkoformatowa

Reklama wielkoformatowa
Reklama wielkoformatowa
1 vote, 5.00 avg. rating (88% score)

Zalety i wady reklamy wielkoformatowej

Stare powiedzenie, które brzmi: „Reklama jest dźwignią handlu”, jest obecnie bardzo na czasie. Każdy sprzedający zdaje sobie bowiem sprawę z tego, że aby móc sprzedać towar, trzeba go skutecznie zareklamować. Jak się okazuje najważniejszym momentem jest przyciągnięcie uwagi potencjalnego klienta, bo im bardziej jakiś produkt przykuje uwagę, tym większe prawdopodobieństwo, że ktoś go kupi.
Stąd ogromna ilość reklam bombardujących nas dosłownie wszędzie.
Widzimy je w telewizji, kinie, na poczcie, w internecie, prasie i na ulicy.
Jeżeli chodzi o reklamę zewnętrzną jest ona bardzo popularną i powszechnie stosowaną formą przekazu. Najlepiej sprawdza się w dużych miastach wtapiając się w ich scenerię.
Reklama wielkoformatowa ma wiele zalet, między innymi to, że dociera do wielu ludzi, nie tylko mieszkańców miast, ale także przyjezdnych przemieszczających się po ulicach. Najlepiej więc sprawdzają się te reklamy, które umieszczono w pobliżu centrów handlowych, czy stacji benzynowych. Wśród innych zalet wymienić można prostą formę, szybki i jasny przekaz takich reklam oraz długotrwałe działanie. Bardzo ważne są także koszty dotarcia do klientów, w tym przypadku stosunkowo niskie. Duża ilość reklam wielkoformatowych w miastach sprzyja większej częstotliwości kontaktów z odbiorcą, któremu w związku z tym łatwiej je zapamiętać.
Oczywiście, jak to zazwyczaj bywa, reklama wielkoformatowa ma też swoich przeciwników, którzy zarzucają jej m.in. to, że wielkie billboardy zasłaniają piękne zabytki miast, zaśmiecają środowisko czy rozpraszają kierowców.

About